Audio kniha bestselleru Jak na sítě namluvená Terezou Dočkalovou

Začátkem října vyšla pod brněnským nakladatelstvím Jan Melvil Publishing knižní novinka Jak na sítě – Ovládněte čtyři principy úspěchu na sociálních sítích autorek Elišky Vyhnánkové & Michelle Losekoot.

 

Okamžitý úspěch knihy byl tak veliký, že měla po 3 týdnech na trhu zadaný první dotisk, 6. týden od vydání se realizoval druhý dotisk. Na pultech je už 17 tisíc výtisků.

Nyní vychází audioknižní podoba, již načetla herečka, dvojnásobná držitelka Ceny Thálie a moderátorka populárního pořadu Branky, Body, Kokoti Tereza Dočkalová.

 

Jak na sítě

 

Audiokniha je dlouhá 7 hodin a 21 minut a je k dostání na všech audioknižních portálech. Nakladatelství Jan Melvil publishing knihu nabízí také ve výhodném balíčku společně s papírovou knihou a e-knihou.

Audioknihu lze do balíčku přikoupit i zpětně.

Na sociálních sítích se v současnosti pohybuje přes polovinu světaje reálné tato narůstající čísla využít ve svůj prospěch? Tato kniha vás přesvědčí, že ano. Naučí vás, jak prodávat těm, kteří nepřišli nakupovat, a jak psát pro lidi, kteří nechtějí číst.

 

 

Pochopíte, koho a jak můžete na různých sítích oslovit, ovládnete potřebné strategie a naučíte se změřit, jak dobře vaše kampaň funguje.

Jak na sítě však vedle mnoha dílčích postupů a příkladů přináší i něco mnohem hlubšího a univerzálnějšího: Naučí vás o sociálních sítích přemýšlet tak, abyste už žádné další návody nepotřebovali.

Potřebujete dát sítím řád. Pojem strategie sociálních sítí vám zatím nic neříká? Případně je vaší nejčastější otázkou co tam proboha mám pořád dávat?

 

Jak na sítě

 

Jak zjistíte, jestli vaše propagace funguje? Má vůbec smysl do sociálních sítí investovat peníze? A kolik? Ať už si podobné otázky kladou lidé sami za sebe, za svoji komunitu nebo firmu, sociální sítě jim mohou opravdu výrazně pomoci, když vědí, jak na to.

Jak na sítě přináší krom jiného také důmyslný systém pro tvorbu obsahu, pro vyhodnocování jeho úspěšnosti a pro skvělou komunikaci se stávajícími i potenciálními zákazníky, klienty či fanoušky.

Jak na sítě je jednoduše nezbytná kniha pro všechny podnikatele, freelancery, marketéry, nadšence i influencery, kteří chtějí na sociálních sítích zazářit.

Komentáře

Michal Kvapil

Jsem člověk, který si prošel bohatou praxí v oblasti žurnalistiky. Stáž jsem odstartoval na Novinkách.cz. Následně jsem přešel do mediální skupiny Lagardere, kde jsem pět let působil v Rádiu Zet / BBC na redaktorské a editorské pozici. Pracoval jsem i na pozici zprávaře. Následně jsem přešel pod projekt Youradio Talk, kde jsem měl i vlastní pořady - například Krypton pořad o kryptoměnách. Praxi jsem nabral i v regionální televizi První boleslavská, ve které jsem si prošel prací kameramana, střihače i redaktora. Souběžně s tím spolupracuji pro portál Mladaboleslav.cz a Boleslavský deník.