Vyberte možnost Stránka

Arya ze Hry o trůny doprovází Audi k udržitelné mobilitě

Arya ze Hry o trůny doprovází Audi k udržitelné mobilitě

V České republice ji budete znát především jako Aryu Stark (Maisie Williams) ze seriálu Hra o trůny. Nyní si zahrála v reklamním spotu na nový model Audi e-tron Sportback. Za volantem tohoto elektrifikovaného vozidla za sebou nechává symboly společenského postavení, které patří minulosti a jede směrem nové éry trvale udržitelné mobility. Reklamu natočila mezinárodní agentura 72andSunny Amsterdam v čele s režisérem Françoisem Rousseletem.

 

Není žádným veřejným tajemstvím, že se herečka Maisie Williams angažuje v oblasti ochrany klimatu. To potvrdila i v aktuálně natočeném reklamním spotu, kde představila vlastní interpretaci hitu „Let It Go“ z Disneyova filmu „Sněhové království“. Píseň „Let It Go“ složili pro film, který získal ocenění Oscar, hudební skladatelé a držitelé ocenění Grammy Kristen Anderson-Lopez a Robert Lopez.

Williams v reklamním spotu uvízne se svým vozem Audi e-tron Sportback před křižovatkou, která symbolizuje překonané představy o konzumu, úspěchu a společenském postavení. Rozhodne se, že se otočí a nechá to všechno za sebou.

Zatímco z jejích úst zaznívají první tóny písně „Let It Go“ (česky: „Najednou“), vydává se na novou, trvale udržitelnou cestu. Za jízdy se k jejímu zpěvu přidávají ostatní řidiči a chodci, a stávají se tak součástí nového hnutí – jedná se o metaforu skutečnosti, že při ochraně klimatu se počítá každý příspěvek.

Nová interpretace písně „Let It Go“, kterou Williams nahrála v proslulém nahrávacím studiu Abbey Road Studios v Londýně, propůjčuje reklamnímu spotu další vypravěčskou vrstvu. Je to nová, bojovná verze světoznámé písně. Na pozadí stojí poznání, že ten, kdo se chce změnit a vytvořit něco nového, se musí nejdříve zbavit všeho starého.

 

Audi Arya

Zdroj: Audi

Audi představí novou cestu udržitelnosti na Superbowlu

„Finále sezony amerického fotbalu je televizní podívanou superlativů. Zde můžeme globálnímu publiku představit naši strategickou cestu k trvale udržitelné prémiové mobilitě,“ říká vedoucí oddělení Digital Business a Customer Experience ve firmě Audi Sven Schuwirth.

„Maisie Williams symbolizuje v reklamním spotu naše zákazníky, kteří ve stále větším měřítku sázejí na řešení pro trvale udržitelnou mobilitu a také je požadují. Maisie toto přání, které sdílejí již miliony lidí, ztělesňuje velkolepým způsobem jako inovativní a kreativní osobnost,“ uvedl Schuwirth.

„Zajistit trvale udržitelnou budoucnost, v níž se bude dobře žít, i pro budoucí generace – to je největší výzva, před níž svět dosud stál. Proto touto kampaní ráda přispívám k tomu, aby se vize trvale udržitelné mobility značky Audi stala ještě známější,“ říká Maisie Williams.

 

Audi Arya

Zdroj: Audi

Audi přichází s novým sloganem „Náskok díky technice“

Reklamní spot představuje začátek nové globální značkové kampaně, s níž Audi nově definuje svůj slogan „Náskok díky technice“. Reklamní spot pro finále amerického fotbalu bude poprvé vysílán nejen v USA, ale také v televizích a na sociálních sítích v Německu, Itálii, Francii, Velké Británii, Španělsku a Číně. Cílem je zvýšení povědomí o značce a jejím sloganu napříč celým světem.

Reklamní spot navíc zdůrazňuje strategické cíle značky v oblasti trvalé udržitelnosti. Do roku 2025 uvede Audi na globální trh 30 elektrifikovaných modelů.

Trvalá udržitelnost však sahá mnohem dál za hranice světa produktů. Audi si proto stanovila dlouhodobý cíl mít jako společnost neutrální bilanci emisí CO2 do roku 2050.

 

Audi e-tron

Zdroj: Audi

Zaměření na elektrifikaci, konektivitu, zkušenosti zákazníků a design

Aktuálně se model Audi e-tron vyrábí v bruselském montážním závodě s neutrální bilancí emisí CO2. Značkovou kampaň doprovází mnoho dalších příběhů na téma „trvalé udržitelnosti u Audi“ ZDE.

V průběhu letošního roku budou následovat další kapitoly globální značkové kampaně věnované strategickým tématům, jakými jsou elektrifikace, konektivita, zkušenosti zákazníků nebo design.

Audi chce svou značku důsledně omladit, zvyšovat povědomí o ní a oslovovat mimořádně progresivní skupiny zákazníků, a to obracením pozornosti k tématům, mezi něž patří prémiová trvale udržitelná mobilita jako nová podoba luxusu.

Tento projekt je od začátku realizován s intenzivním nasazením zaměstnanců skupiny Audi z celého světa, využívajících síťového propojení. Kreativní agentura 72andSunny Amsterdam je globálním partnerem značky Audi pro celou kampaň, která potrvá po celý rok 2020.

 

Více o elektromobilitě jsme informovali níže:

„Infrastruktura pro elektromobily v ČR zatím předbíhá počet vozů,“ říká Tomíček z Porsche ČR

Na veletrhu e-SALON bylo k vidění vše od elektromobilů, elektroletadel až po užitkové elektrovozy

 

Zdroj: Audi, Tývka.cz

O autorovi

Michal Kvapil

Jsem člověk, který si prošel bohatou praxí v oblasti žurnalistiky. Stáž jsem odstartoval na Novinkách.cz. Následně jsem přešel do mediální skupiny Lagardere, kde jsem pět let působil v Rádiu Zet / BBC na redaktorské a editorské pozici. Pracoval jsem i na pozici zprávaře. Následně jsem přešel pod projekt Youradio Talk, kde jsem měl i vlastní pořady - například Krypton pořad o kryptoměnách. Praxi jsem nabral i v regionální televizi První boleslavská, ve které jsem si prošel prací kameramana, střihače i redaktora. Souběžně s tím spolupracuji pro portál Mladaboleslav.cz a Boleslavský deník.