Startup A jedeš zefektivní technologiemi průmyslu 4.0 prodej ojetých aut

Startup A jedeš se zaměřuje na trh ojetých aut a pomocí technologií průmyslu 4.0 chce automobily z domácností dostat za minimální náklady na český a evropský trh. Obchod chce zprostředkovat tak, aby se vozy nedostaly z garáží majitelů.


Automotive sektor ekonomiky je jeden z těch, které nejvíce formuje technologický vývoj, a tak jsme v posledních letech byli svědky takzvané disruption v podobě digitalizovaných nástrojů vyvinutých startupy zhusta i na trhu s ojetými automobily. Proto dnes můžeme listovat nepřeberným množstvím aplikací, které zprostředkovávají koupi auta všemi myslitelnými způsoby,“ uvádí zakladatel společnosti Michal Skuhrovec.

Velké množství z nabízených služeb podle Skuhrovce počítá s novým autem nebo vozem, který připraví obchodník. Jde o platformy typu B2B nebo B2P (Business to Peer). Ostatní platformy zase soukromníka na nic nepřipraví a nechají ho napospas neznámému trhu.

Digitální nástroj připraví vše k prodeji vozu

„S neuvěřitelnými možnosti, které přinášejí nyní již široce adoptované smartphones, jsem si nejméně dva roky kladl otázku, zda-li opravdu s našimi stávajícími auty musíme jezdit na výkup a nebo absolvovat očistec v podobě prodeje bez pomoci,“ říká Skuhrovec.

Na základě toho vznikl digitální nástroj, který umožní připravit všechny důležité náležitosti k prodeji automobilu. Konkrétně jde o propojení moderních technologií s databázemi. V konečném důsledku má dojít k výraznému snížení ztrát z vlastnictví vozu.


S otevřením naší webové aplikace věříme, že získáme velké množství zkušeností a dat, která nám pomohou vylepšit každý aspekt prodeje vozu.

zakladatel společnosti Michal Skuhrovec

U projektu stojí tři přátele – webdeveloper Michal Buka, nadšenec se zkušenostmi v oboru prodeje automobilů Daniel Honzík a právník Michal Skuhrovec.

Důležitým bodem je umělá inteligence a automatizace

Celý plán podle tvůrců stojí na zdokonalování umělé inteligence a automatizace. Společníci mají v plánu sbírat data z praxe a díky tomu zvyšovat klientům užitek nabízené služby.

„S otevřením naší webové aplikace věříme, že získáme velké množství zkušeností a dat, která nám pomohou vylepšit každý aspekt prodeje vozu. Bleskurychlá odpověď, zkrácení doby prodeje, zpřesnění cenových odhadů, to všechno zvýší výnos z prodeje pro klienta,“ říká Michal Buk.

Lidský kontakt však nikdy nebude v projektu chybět, všechny prohlídky a závěrečné předání vozu bude vždy provádět člověk, na kterého se budou klienti moci kdykoliv obrátit. Nechceme být nedobytný zámek v mlze formulářů, technologie nám jen umožní být lidmi efektivnějšími,“ dodává Daniel Honzík.

Rozšíření služeb pojištění a financování vozidel

A jedeš chce do budoucna zakomponovat do svého portfolia služeb pojištění a financování vozidel. Díky tomu bude možné řešit otázky provozu a vlastnictví vozidla během jednoho jediného procesu.

V tomto ohledu společnost potřebuje nalézt partnera z finančního trhu.

„Od prvního dne bylo součástí nápadu vytvářet projektem maximální přidanou hodnotu pro všechny zúčastněné. Proto jsme se rozhodli pro srozumitelný, krásně český název a zároveň sídlo mimo Prahu, ve Středočeském Polabí, odkud pocházíme a kde primárně hledáme všechny dodavatele. Působit míníme od hlavního města po malé obce, právě v regionech je totiž prodat ojeté auto zdaleka nejtěžší. Zároveň očekáváme, že silně individuálním přístupem a minimalizací procesu shromažďování lidí kolem prodeje jaksi nechtíc vytváříme produkt se silným koronavirovým argumentem,“ uzavírá Michal Skuhrovec.

Také by vás mohlo zajímat:

Hardwario i o velikosti krabičky od sirek mapuje klíčové nedostatky výroby

Zdroj: Tývka.cz

Komentáře