Vyberte možnost Stránka

Volkswagen využije Euro k představení elektrické mobility

Volkswagen využije Euro k představení elektrické mobility

Volkswagen jde cestou elektrické mobility. Už za necelých sto dní dojde v italském Římě k úvodnímu utkání Mistrovství Evropy ve fotbale 2020 (UEFA EURO 2020). Nejlepší evropské jedenáctky se letos vůbec poprvé utkají ve dvanácti různých zemích a to od 12. června do 12. července. Se zajímavým nápadem přichází automobilka Volkswagen, která jako oficiální partner turnaje daruje fanouškům v pořadatelských městech takzvaná Mobility Shirts. Jde o trička s nápadným designem, které mají divákům zajistit větší mobilitu. 

 

Trička jsou potištěna QR kódem. Pokud si jej fanoušci naskenují, tak se dostanou na speciální webovou stránku značky Volkswagen. V rámci ní mohou za výhodných podmínek využít nabídky trvale udržitelné mobility. Získají například poukazy na službu sdílení jízdních kol nebo pronájem elektrické koloběžky. Volkswagen v tomto ohledu spolupracuje s externími. partnery

„Chtěli bychom, aby fotbaloví fanoušci v oblasti mobility vždy mysleli na Volkswagen,” říká šéf marketingu Volkswagenu Jochen Sengpiehl. Volkswagen využije fotbalový turnaj především k tomu, aby veřejnosti představil téma elektrické mobility a model ID.31, který uvádí na trh.

„Chceme však, aby nás lidé nevnímali pouze jako výrobce automobilů. Na ME chceme zdůraznit naši transformaci na poskytovatele služeb pro mobilitu. Pro nás je proto samozřejmostí, že jsme do našeho týmu pro EURO přizvali také partnerské firmy. Součástí našeho komplexního konceptu pro mobilitu budoucnosti jsou i alternativní dopravní prostředky – a mistrovství Evropy je teprve začátek,” sdělil Sengpiehl.

 

Volkswagen chce stavět mosty mezi rozličnými národy

Tričko Mobility Shirt získají fotbaloví diváci po registraci na stáncích Volkswagen v příslušných zónách pro fanoušky. Podmínkou je uvedení jména, e-mailové adresy a konfekční velikosti. Fanoušci následně dostanou e-mail, že si mohou tričko vyzvednout. Trička budou k dispozici ve všech pořadatelských městech s výjimkou Baku. V Mnichově, kde německý tým odehraje tři zápasy základní skupiny, a v Londýně bude Volkswagen zastoupen nejen v zóně pro fanoušky, ale rovněž stánkem přímo na stadionu.

Rukávy speciálně navrženého trička pro Volkswagen jsou s vytištěným logem turnaje UEFA EURO 2020. Nechybí na nich ani logo samotné automobilky. Do znaku na hrudi je zakomponovaný vždy známý most příslušného města. V Mnichově jde o Wittelsbacherbrücke, v Římě o Ponte Sant’Angelo a v Londýně o Tower Bridge. Mosty jsou symbolem nevšedního propojení s pořadatelskými městy. Pořádaný turnaj má v Evropě překonávat hranice a stavět mosty mezi rozličnými národy.

Volkswagen krom partnerství pro mobilitu podporuje sedm národních fotbalových mužstev. Konkrétně jde o Německo, Francii, Švýcarsko, Rakousko, Dánsko, Finsko a Rusko.

 

Také by vás mohlo zajímat:

Volkswagen představil první studii elektrického SUV

Volkswagen s centrem pro letectví a kosmonautiku sbírá data pro autonomní jízdu

 

Zdroj: Volkswagen

O autorovi