
„Snažíme se vybudovat Kiwi.com v logistice,“ říká Skopec z Wereldo.com

Wereldo.com je nový nástroj na optimalizaci distribuční logistiky. Rovněž jde o účastníka letošní soutěže Nápad roku. Distribuční logistiku plánuje na základě tržních cen ne pouze na základě ujetých kilometrů.
Jakub Skopec, Wereldo.com
Jak vznikla vaše myšlenka?
„Tento nápad vznikl s kolegy z Kiwi.com. Pět z deseti lidí, kteří v současné době na tomto projektu pracují, tak se potkali právě v Kiwi.com a co se snažíme budovat, je Kiwi.com v logistice.“
Jaká je poptávka zákazníků po vašem produktu?
„V současné době máme jednotky klientů, kteří jsou s nasazeným produktem spokojeni a implementujeme další, takže s poptávkou problém nevidíme. V čem problém vidíme, je škálování a naše zdroje, abychom tuto poptávku dokázali uspokojit.“
Jak hodnotíte z vašeho pohledu stav logisticky v Česku?
„Dneska jsem přijel do Prahy z Brna, jel jsem po D1, takže věřím, že inovace v tomto odvětví bude pro nás všechny přínosná.“
Míříte i za hranice?
„Určitě, v současné době už máme klienty mimo Českou republiku i z Řecka, Maďarska a Bulharska.“
Co vás vedlo přihlásit se do soutěže Nápad Roku?
„V současné době nehledáme investici, ale spíš je to zhodnocení projektu, je to networking a je to PR. Tady chceme dát o sobě vědět, chceme dát vědět světu, že máme inovativní řešení, které může pomoci pátému největšímu trhu na světě.“
Logistika je nedílnou součástí úspěšného obchodu. Její zefektivnění je tak logicky cílem mnoha firem. Doufejme, že se její zefektivnění, zrychlení nebo zjednodušení podaří právě firmě Wereldo.
Zdroj: Tývka.cz