Smartlook: zjistěte, jak se uživatelé chovají na webu
Smartlook je nástroj pro nahrávání uživatelů na webu a v iOS & Android aplikacích. Nabízí funkce, díky kterým získáte důležité informace i v tisícovkách nahrávek. Můžete tak zjistit přes to, co lidi dělají na vašich webových stránkách. Zástupce této firmy jsme zpovídali v rámci e-commerce veletrhu a konference Reshoper.
Vladimír Bartl, Business development manager Smartlook
„Jsme brněnská společnost, momentálně je nás zhruba 30, ale docela rychle expandujeme. Co nabízíme našim zákazníkům, je vhled do jejich chování. Naše data dokáží poskytnout solidní základ pro pochopení chování zákazníků na webových aplikacích, internetových obchodů a podobně. Tím pádem je snazší přizpůsobit aplikace a internetové obchody zákazníkům, ulehčit nákup, pochopit kde nastaly problémy s konverzí, kde lidi odchází a tím přispět k lepšímu digitálnímu zážitku.“
Kde vnímáte největší slabiny ve vašem oboru. Kde je největší slabost, ve které potřebují zákazníci posílit?
„Aby to vůbec používali. V Československu to ještě není tolik rozšířené. Jsem pevně přesvědčený a věřím v tom, že lepší digitální produkt v současnosti vyhrává, protože produktů je strašně moc. Služeb je strašně moc a jednoduchost, rychlost a přehlednost jsou důležité. Když nemám údaje a informace o tom, na co se mám zaměřit, jak to mám zlepšit, tak v podstatě nevím, co mám dělat. Za mě je tedy důležité, aby to lidi začali používat ve větší míře a naplno.“
Smartlook chce předpovídat, v jakých situacích uživatelé nejvíc odcházejí
Jaká je budoucnost vašeho oboru?
„Budoucnost je nějaká heuristika v tom smyslu, že dokážeme předpovídat, kde lidi nejvíc odcházejí, proč odcházejí. Mimo to, že si to uživatel bude muset aktivně zpracovat, tak mi dokážeme dát nějaké proaktivní vhledy.“
Informace a data související s aktivitou uživatelů na vašich webových stránkách nebo v aplikacích jsou nezbytná pro váš další rozvoj. Stále se rozšiřující konkurence vyžaduje hlubší znalost vašich potenciálních klientů a to vám právě firma Smartlook může nabídnout.
Další články z konference a veletrhu Reshoper si můžete přečíst níže:
Zdroj: Tývka.cz