Vyberte možnost Stránka

Smartlook: zjistěte, jak se uživatelé chovají na webu

Smartlook: zjistěte, jak se uživatelé chovají na webu

Smartlook je nástroj pro nahrávání uživatelů na webu a v iOS & Android aplikacích. Nabízí funkce, díky kterým získáte důležité informace i v tisícovkách nahrávek. Můžete tak zjistit přes to, co lidi dělají na vašich webových stránkách. Zástupce této firmy jsme zpovídali v rámci e-commerce veletrhu a konference Reshoper

 

Vladimír Bartl, Business development manager Smartlook 

„Jsme brněnská společnost, momentálně je nás zhruba 30, ale docela rychle expandujeme. Co nabízíme našim zákazníkům, je vhled do jejich chování. Naše data dokáží poskytnout solidní základ pro pochopení chování zákazníků na webových aplikacích, internetových obchodů a podobně. Tím pádem je snazší přizpůsobit aplikace a internetové obchody zákazníkům, ulehčit nákup, pochopit kde nastaly problémy s konverzí, kde lidi odchází a tím přispět k lepšímu digitálnímu zážitku.“

 

Kde vnímáte největší slabiny ve vašem oboru. Kde je největší slabost, ve které potřebují zákazníci posílit? 

„Aby to vůbec používali. V Československu to ještě není tolik rozšířené. Jsem pevně přesvědčený a věřím v tom, že lepší digitální produkt v současnosti vyhrává, protože produktů je strašně moc. Služeb je strašně moc a jednoduchost, rychlost a přehlednost jsou důležité. Když nemám údaje a informace o tom, na co se mám zaměřit, jak to mám zlepšit, tak v podstatě nevím, co mám dělat. Za mě je tedy důležité, aby to lidi začali používat ve větší míře a naplno.“

 

Smartlook chce předpovídat, v jakých situacích uživatelé nejvíc odcházejí

Jaká je budoucnost vašeho oboru?

„Budoucnost je nějaká heuristika v tom smyslu, že dokážeme předpovídat, kde lidi nejvíc odcházejí, proč odcházejí. Mimo to, že si to uživatel bude muset aktivně zpracovat, tak mi dokážeme dát nějaké proaktivní vhledy.“

 

Informace a data související s aktivitou uživatelů na vašich webových stránkách nebo v aplikacích jsou nezbytná pro váš další rozvoj. Stále se rozšiřující konkurence vyžaduje hlubší znalost vašich potenciálních klientů a to vám právě firma Smartlook může nabídnout. 

 

Další články z konference a veletrhu Reshoper si můžete přečíst níže:

Reshoper se zaměřil na rozvoj e-shopů na základě dat

České e-shopy jsou oproti V4 napřed, mobile first pokulhává

E-mail marketing není kobercová kampaň, chce personalizovat

Heureka plánuje při vytvoření marketplace obrovskou expanzi

 

Zdroj: Tývka.cz 

O autorovi

Michal Kvapil

Jsem člověk, který si prošel bohatou praxí v oblasti žurnalistiky. Stáž jsem odstartoval na Novinkách.cz. Následně jsem přešel do mediální skupiny Lagardere, kde jsem pět let působil v Rádiu Zet / BBC na redaktorské a editorské pozici. Pracoval jsem i na pozici zprávaře. Následně jsem přešel pod projekt Youradio Talk, kde jsem měl i vlastní pořady - například Krypton pořad o kryptoměnách. Praxi jsem nabral i v regionální televizi První boleslavská, ve které jsem si prošel prací kameramana, střihače i redaktora. Souběžně s tím spolupracuji pro portál Mladaboleslav.cz a Boleslavský deník.