Škoda Auto představí první SUV ve variantě Scoutline

Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto přidá do své palety městského SUV Kamiq verzi Scoutline. Bude disponovat matově černými kryty lemů blatníků, robustními stříbrnými karosářskými prvky, velkými hliníkovými koly s průměrem 17 nebo 18 palců a full-LED zadními světlomety. Automobil se dočká své premiéry na autosalonu v Ženevě v létě 2020. Půjde o první vůz ve variantě Scoutline.

 

Charakteristický vzhled Škoda Kamiq Scoutline dokresluje specifický přední spojler s ližinami a zadní difuzor ve stejném stříbrném odstínu, které mají kryty prahů, kryty vnějších zpětných zrcátek a střešní nosič.

Výrazný prvek rovněž představují i tónovaná boční a zadní skla Sunset kombinovaná s chromovanými rámy oken. Sedmnáctipalcová hliníková kola Braga a volitelně k dispozici osmnáctipalcová kola Crater jsou v leštěném antracitovém odstínu. Kamiq Scoutline má v sériové výbavě full-LED zadní světlomety a specifickou plaketu s označením modelu.

 

Škoda Kamiq Scoutline
Zdroj: Škoda Auto

 

Interiér vozu vyzdvihují specifické dekorační lišty. Sériově jsou v dekoru jasanového dřeva nebo volitelně v broušeném dekoru Dark Brushed. Otvory ventilace jsou v chromovém dekoru.

Pedály mají kryty v hliníkovém dekoru. Přední sedadla jsou výškově nastavitelná a mají speciální potah Scoutline z prodyšné látky ThermoFlux a mikrovlákna Suedia.

Volant, páka ruční brzdy a hlavice řádící páky jsou potaženy kůží. Středový panel, odkládací přihrádky ve dveřích, vnitřní kliky dveří a prostor pro nohy jsou podsvícené bílým, červeným nebo oranžovým LED-ambientním osvětlením. V novém vozu Kamiq Scoutline jsou i LED-čtecí lampičky. Zákazník může požádat o potažení stropu interiéru černou látkou.

 

Nabídka zahrnující širokou paletu barev a motorizace

Škoda Kamiq Scoutline je k dispozici ve všech barvách a s kompletní paletou motorů této modelové řady. K dispozici jsou tři benzinové motory, jeden naftový motor a motor G-TEC, poháněný zemním plynem (CNG), výkonnostní škála sahá od 66 kW (90 k) až po 110 kW (150 k).

 

 

Zdroj: Škoda Auto, Tývka.cz

Komentáře

Michal Kvapil

Jsem člověk, který si prošel bohatou praxí v oblasti žurnalistiky. Stáž jsem odstartoval na Novinkách.cz. Následně jsem přešel do mediální skupiny Lagardere, kde jsem pět let působil v Rádiu Zet / BBC na redaktorské a editorské pozici. Pracoval jsem i na pozici zprávaře. Následně jsem přešel pod projekt Youradio Talk, kde jsem měl i vlastní pořady - například Krypton pořad o kryptoměnách. Praxi jsem nabral i v regionální televizi První boleslavská, ve které jsem si prošel prací kameramana, střihače i redaktora. Souběžně s tím spolupracuji pro portál Mladaboleslav.cz a Boleslavský deník.