Rostoucí obraty e-shopů vyžadují automatizaci procesů

Na e-commerce veletrhu a konferenci Reshoper jsme navštívili i společnost CIS on-line aplikace. Tato firma získala loni první místo v prestižní soutěži Internet Effectiveness Awards v kategorii E-shopy. Pro společnost Bikers Crown totiž vytvořila e-shop na míru a propojila jej s jejich informačním systémem Helios a to v reálném čase. 

 

Ladislav Groh, jednatel společnosti CIS

„Zabýváme se zakázkovým vývojem e-shopů. Děláme ale i jiná řešení na míru. V poslední době jde především o e-shopy, které integrujeme s různými jinými platformami a jinými systémy. Zakládáme si i na bezpečnosti našich řešení, na neomezené modifikovatelnosti našich řešení. Typický zákazník pro naši společnost, která existuje na trhu už přes dvacet let, je firma nebo člověk, který provozuje nějaké krabicové řešení, jež mu přestane vyhovovat a potřebuje lepší a propracovanější řešení. To mu ve svém konečném důsledku pomůže zvýšit obrat, zvýšit náklady a podobně.“

 

V čem se odlišujete od konkurence?

„Z našeho pohledu se odlišujeme možná tím, že se specializujeme na automatizaci procesů. Proto jsme i předloni získali cenu nejefektivnější e-shop v ČR. Také věřím, že se odlišujeme bezpečností našich řešení, protože veškerá naše řešení aplikujeme na naší platformě, kterou jsme nikdy nedali z ruky a za dvacet let jsme zatím neměli žádný bezpečnostní problém a věřím, že tomu tak zůstane i do budoucna.“

 

S rostem obratů přichází nutnost automatizace

Jaké jsou podle vás trendy v e-shopech?

„Vnímáme, že je velký důraz na automatizaci procesů. Tím, jak rostou obraty e-shopů v České republice, tak rostoucí obrat klade mnohem větší nároky na provozovatele e-shopů. Poté se jim snažíme pomocí našich řešení tu práci usnadnit a zjednodušit rutinní činnosti.“

 

Pokud bych měl zájem o vaši službu, jak dlouho trvá nastavení vaší platformy. Na jak dlouho je to běh. 

„Ten běh je, řekl bych skoro navždy. Řada zákazníku si představuje, že si nechá udělat nějaký e-shop a ten bude provozovat několik let a bude mu přinášet určitou hodnotu. Ty zkušenosti, které jsme společně s našimi zákazníky získali, jsou o tom, že vývoj je kontinuální. My jsme pak schopni realizovat požadavky, které má zákazník na začátku v průběhu týdnů nebo měsíců. Záleží to samozřejmě na rozsahu požadavků. S našimi zákazníky spolupracujeme kontinuálně – můžeme říct i desítky let. Neustále přemýšlíme, jak jim produkt zdokonalit tak, aby jim přinášel větší hodnotu v úspoře nákladů nebo ve zvýšení obratu.“

 

Ladislava Groha jsme zpovídali v rámci konference Reshoper:

Reshoper se zaměřil na rozvoj e-shopů na základě dat

Heureka plánuje při vytvoření marketplace obrovskou expanzi

 

Ladislav Groh založil firmu CIS v roce 1999. Vystudoval matematicko-fyzikální fakultu a několik let učil na gymnáziu. Pak se postavil ale před novou výzvu. Začínal s poskytováním internetu a webových stránek. S přibývajícími zákazníky přišli i první zaměstnanci. 

 

Zdroj: Tývka.cz 

Komentáře

Michal Kvapil

Jsem člověk, který si prošel bohatou praxí v oblasti žurnalistiky. Stáž jsem odstartoval na Novinkách.cz. Následně jsem přešel do mediální skupiny Lagardere, kde jsem pět let působil v Rádiu Zet / BBC na redaktorské a editorské pozici. Pracoval jsem i na pozici zprávaře. Následně jsem přešel pod projekt Youradio Talk, kde jsem měl i vlastní pořady - například Krypton pořad o kryptoměnách. Praxi jsem nabral i v regionální televizi První boleslavská, ve které jsem si prošel prací kameramana, střihače i redaktora. Souběžně s tím spolupracuji pro portál Mladaboleslav.cz a Boleslavský deník.