Řemeslná piva od Košíku jdou na čep

Sázka na řemeslná sezonní piva Authentic se Košíku vyplácí. Jejich prodeje i obliba rostou jak u zákazníků, tak pivních znalců a specialistů z gastronomie. První pivní speciál díky tomu nyní míří přímo na čep do kulturního prostoru Gauč na Výstavišti. Točit ho tam bude Kolkovna. Další pivní novinky by se pak měly s příchodem podzimu dostat přímo do restaurací.


V současnosti vychlazené pivo Authentic natočí do orosené sklenice Kolkovna v kulturním prostoru Gauč na Výstavišti – tedy letní scéně, která se nachází na rozhraní holešovického Výstaviště a Stromovky v Praze, připravující přes prázdniny bohatý hudební program. S koncem léta by se další piva na čepu měly objevit také v dalších kamenných restauracích.

Kolkovna točí ze sudů pšeničnou třináctku. Jedná se o bavorský typ pšeničného piva, který má díky použitým kvasnicím tóny banánu a hřebíčku. Pivo má vyšší říz, jemnou hořkost a lehounkou nakyslost, která při dobrém vychlazení skvěle osvěží právě ve vyšších letních teplotách.

„Dostáváme skvělou zpětnou vazbu napříč zákazníky i jednotlivými znalci pivních speciálů, že se nám pod značkou Authentic daří pravidelně vařit chuťově ojedinělé typy piv. To nám dodává patřičné sebevědomí a chuť jít s pivní kůží na trh,“ zmiňuje ředitel marketingu Košíku Jan Škrabánek.

Košík již prodal kolem 6000 litrů piva

„Rádi bychom obnovili i tradici zapomenutých sezonních autentických speciálů, které budou na čepu vždy jen pár týdnů. Zcela v duchu naší myšlenky, která definuje celou řadu Authentic,“ doplnil Škrabánek.

Košík má v současnosti v nabídce sedm druhů vlastních piv řady Authentic. Vaří je ve spolupráci s malým rodinným pivovarem Bizon v Čižicích u Plzně a za poslední roky se jim podařilo vybudovat si v komunitě fanoušků řemeslného piva a pivních speciálů dobré postavení. Nabídka se sezonně obměňuje, momentálně žebříčku kraluje letní Pohodář Summer Ale nebo lehká osmistupňová Osmička.

Jen za letošní letní měsíce jich Košík prodal již kolem 6000 litrů a překročil původní odhady skoro o třetinu. Kromě skvělé chuti nabízí Košík zákazníkům také další příjemné výhody: veškerá piva řady Authentic například přiveze v nákupu vychlazená na ideální 8 °C teplotu, takže z nákupních tašek mohou putovat přímo sklenice.  

Pro Košík se privátní značka Authentic stala trefou do černého. V současné době pod ní nabízí více než 200 produktů napříč portfoliem – od čerstvého masa, sýrů, zmrzlin, těstovin nebo hotových jídel. Vždy s jasným garantem, který kvalitu výrobku stvrzuje svou tváří i podpisem přímo na jeho obalu.

Také by vás mohlo zajímat:

Alzaboxy jsou dostupné pro tisíce e-shopů

Zdroj: Košík

Komentáře