„Řada lidí preferuje chatování před osobním kontaktem,“ říká zakladatel chatbotů Feedyou V. Dlouhý

Feedyou je startupová společnost vyvíjející chytré chatboty a rozvíjející konverzační umělou inteligenci. Pro komunikaci se zákazníky na internetových stránkách jde o klíčový nástroj, který může přinutit potenciálního zákazníka k akci – tedy nakoupení daného produktu nebo služby. Více se dozvíte v novém rozhovoru se zakladatelem projektu Vojtěchem Dlouhým.

V jakých segmentech váš produkt nabízíte?

„Napříč všude tam, kde je nějaká neustále se opakující, nudná práce, zároveň kdekoli chceme zvýšit konverzi, retenci, engagement. Takže to jsou oblasti, jako je například marketing, costumer service, sales nebo například HR. My jsme se k chatbotům dostali před třemi lety, kde jsme viděli, že čím dál tím víc lidí je na chatovacích aplikacích. Řada lidí opravdu preferuje chatování před osobním kontaktem, telefonováním, e-mailováním a zároveň, že je obrovský potenciál právě uvolnit lidem ruce tak, aby měli třeba více času na nějakou hodnotnější práci, než například odpovídat na ty neustále se odpovídající otázky zaměstnancům, zákazníkům potažmo dělat například nějakou preselekci kandidátů nebo zájemců o práci.“

Jaká je budoucnost chatbotů?

„Myslíme si, že postupně to bude o omnichannel komunikaci. To znamená komunikaci napříč různými kanály a myslíme si, že i když lidé teď preferují chatování, tak dřív nebo později se to bude blížit k hlasu. To znamená virtuální asistenti, kteří s vámi budou mluvit tak, jak se bavíme teď my spolu.“

V čem je váš produkt dál proti konkurenci?

„Našli jsme unikátní způsob, jak chatboty stavět a nasazovat do firem velice rychle, aby začali řešit nějaké konkrétní problémy a pak na základě té naší reálné zkušenosti, abychom firmám v podstatě poskytovali komplexní ekosystém, který by jim pomáhal nasazovat chatboty napříč různými odděleními napříč různými procesy na nejrůznějších kanálech v různých jazykových mutacích, takže postupně chceme chatbota učit a ukazuje se, že je to dnes v podstatě jediná cesta, jak dnes toho chatbota udělat chytrým a to je to, že ho to budete na základě dat a reálné zpětné vazby z trhu učit.“

Feedyou je další účastník soutěže Nápad roku, ve které se umístil na třetím místě. Za 2,5 roku zkušeností s vývojem a učením chatbotů vytvořil 150 chatovacích robotů v sedmi zemích světa. Tato společnost má ambice se stát světovým hráčem i v oblasti umělé inteligence.

 

Zdroj: Tývka.cz 

Komentáře