„Propojujeme kvalitní personál se spolehlivými restauracemi,“ říká Karel Mařík ze startupu Grason

Grason je startup, který se snaží řešit problém s nedostatkem pracovníku v gastronomii. Prostřednictvím mobilní aplikace propojuje spolehlivé restaurace a ověřené pracovníky. V letošním roce zvítězil v soutěži Women Startup Competition a umístil se na druhém místě v Nápadu Roku.

Karel Mařík, CMO & Co-founder

„Grason propojuje kvalitní personál se spolehlivými restauracemi. Je to v celé gastronomii, je to market place v mobilní aplikaci, všechno funguje na několik kliknutí. Jeho výhodou je to, že funguje v mobilní aplikaci, v mobilu, který všichni nosíme u sebe. V gastronomii je velice důležitá rychlost. Je důležité rychle najít výpomoc, když ji ta restaurace potřebuje. Proto jsme se rozhodli celý projekt udělat v mobilní aplikaci, protože těm brigádním v Grasonu okamžitě pípne jakmile nějaká restaurace potřebuje pomoc. Oni se na tu směnu mohou přihlásit, ať jsou kdekoliv a pomoct tak vyplnit volnou směnu.“

Jsou další činnosti, která vaše aplikace zabezpečuje?

Karel Mařík, CMO & Co-founder

„My se soustředíme na to, aby ten personál, který dodáváme byl kvalitní. My nedodáváme pouze číšníky a servírky, ale přes nás si mohou sehnat práci kuchaři nebo barmani. Čím dělám naši službu jinou je, že všichni lidé, kteří na našem market place chtějí působit, tak musí k nám přijít na ověřovací setkání, kde ověříme, že mají znalosti z gastronomie a budou pro restaurace opravdovými partnery.“

Jarmila Kowolovská, CEO & Co-founder

„V tuto chvíli se chceme věnovat pouze gastronomii, protože si myslíme, že soustředění se na jeden obor a zvládnutí ho na sto procent je důležité pro úspěch toho projektu a to, na co se soustředíme je, že vlastně působíme v Praze. Našim záměrem je brzy expandovat do dalších měst v rámci České republiky a velmi brzy také do zahraničí.“

Jaká je budoucnost vašeho produktu?

Karel Mařík, CMO & Co-founder

„Nyní plánujeme spustit stále úvazky, protože je po nich velká poptávka ze strany restaurací a budeme se soustředit na expanzi do dalších měst v České republice a možná i do zahraničí.“

Jarmila Kowolovská, CEO & Co-founder

„Dneska se zaměřujeme pouze na krátkodobé brigády v podstatě jednorázové směny, ale určitě vnímáme ten projekt výhledově jako práce v gastronomii obecně ve všech formách, které nabývá. Počítáme i s tím, že budeme u nás inzerovat i poptávky na nábor na stále zaměstnání v případě na různé sezónní práce. Řekněme té mobility té pracovní síly v gastronomii je obrovské množství. S tím jak se přesouvá poptávka v různých částech roku ve dnech v měsících, tak ta pracovní síla neustále se někam přesouvá. Takže ten dosah, co můžeme facilitovat je obrovský.“

Grason se snaží pomáhat restauracím vykrývat výkyvy v poptávce s větší efektivitou oproti spolupráci se stálým personálem. Rozjezd tohoto českého projektu je více jak slibný. 

 

Zdroj: Tývka.cz

Komentáře