Vyberte možnost Stránka

OPT OnDemand vyrábí reklamní trička pro Marvel nebo Disney

OPT OnDemand vyrábí reklamní trička pro Marvel nebo Disney

OPT OnDemand vyrábí reklamní trička pro Marvel, Disney nebo Warner Bros. V jejím porfoliu jsou i služby pro skupiny Iron Maiden, Rolling Stones, zpěváky Justina Biebera, Selenu Gomez a další.


Společnost OPT OnDemand, která vznikla transformací e-commerce divize společnosti OP Tiger a v současnosti se řadí mezi největší evropské poskytovatele služeb tisku a kompletních dodávek produktů metodou POD (print on demand – výroba po kusech až po objednání klientem).

Své služby nabízí velkoobchodním i maloobchodním firmám z celého světa, jež obchodují s reklamním zbožím. V současnosti firma oznámila, že své provozy poskytující globální služby zkonsolidovala ve své nové výrobní hale v Hrbovicích nedaleko Ústí nad Labem.


Nástup pandemie COVID-19 nás přinutil znovu přehodnotit naši činnost

Říká výkonný ředitel společnosti OP Tiger/OPT OnDemand Ondřej Parpel

Tato rychle rostoucí česká společnost, která nabízí kompletní škálu služeb tisku a dodávek produktů, zajišťuje ve spolupráci s partnery ze Spojených států, Spojeného království, Francie a Německa tisk, skladování a expedici objednávek produktů metodou POD pro velkoobchodníky, maloobchodní prodejny a internetové obchody z celého světa.

Zdroj: OPT OnDemand / Flickr

Silný růst i navzdory koronaviru

Zavedená značka OP Tiger se bude dále používat pro firmu s výrobou ve stávajícím areálu v Praze 10, která se bude soustředit na rychlý a flexibilní servis pro zákazníky převážně z Čech a Slovenska, případně Rakouska a Německa.

Cílem bude nabídnout nejrychlejší servis v Čechách, převážně sítotiskovou metodou, a klientům poskytovat rychlé a flexibilní odbavení zakázek při zachování špičkové kvality tisku.

V 1. pololetí roku 2020 vykázala společnost silný růst i přes omezení a dopady koronavirové pandemie, která svazovala globální trh. Společnost OP Tiger/OPT OnDemand zaznamenala oproti předchozímu roku nárůst celkového počtu objednávek o 120 % na 773 tisíc.

Zdroj: OPT OnDemand / Flickr

Poptávku táhnou e-commerce klienti

Silný růst počtu objednávek byl generován zejména zvýšenou poptávkou ze strany e-commerce klientů. Jen v samotném 1. pololetí roku 2020 vygenerovala společnost tržby ve výši 253 milionů Kč.

Společnost také dokončila konsolidaci svých výrobních lokalit a od léta 2020 všechny objednávky tisku POD realizuje z výrobního centra s plochou 10 000 metrů čtverečních umístěného hned vedle dálnice D8.

V posledním půlroce jsme dokončili restrukturalizaci našich obchodních aktivit a přesun větší části výroby do nové moderní výrobní haly. Díky tomu nyní dokážeme našim partnerům po celém světě poskytovat služby té nejvyšší kvality ještě rychleji než dřív. Nástup pandemie COVID-19 nás přinutil znovu přehodnotit naši činnost, ale dokázali jsme se rychle přizpůsobit změnám v poptávce na trhu a naše příjmy rostly i přes zpomalení globální ekonomiky. Do budoucna máme velké plány a doufáme, že náš tým v Hrbovicích rozšíříme o dalších asi 50 pracovních míst a během následujících tří let zdvojnásobíme naši produkci,“ říká výkonný ředitel společnosti OP Tiger/OPT OnDemandOndřej Parpel.

Zdroj: OPT OnDemand / Flickr

Nová značka – nový drive

Po přesunutí převážné části produkce do výrobního centra v Hrbovicích bude společnost na trhu působit pod značkou OPT OnDemand. Současně s otevřením nového výrobního provozu spustila také nové webové stránky.

Do budoucna bude OPT OnDemand i nadále klást důraz na poskytování udržitelných výrobních služeb založených na principech cyklického hospodářství (tedy používání ekologických materiálů z biobavlny a recyklovaných textilií).

Minimalizování uhlíkové stopy

Společnost se také chystá investovat do spolupráce s univerzitními výzkumnými pracovišti, aby zjistila, jak může ještě více zvýšit efektivitu svých služeb výroby metodou POD, omezit plýtvání a minimalizovat svou uhlíkovou stopu.

Společnost v současnosti také zahajuje proces prodloužení své certifikace GOTS.

Také by vás mohlo zajímat:

Cena nemovitostí roste nejpomaleji za poslední dva roky

Zdroj: Tývka.cz

O autorovi

Michal Kvapil

Jsem člověk, který si prošel bohatou praxí v oblasti žurnalistiky. Stáž jsem odstartoval na Novinkách.cz. Následně jsem přešel do mediální skupiny Lagardere, kde jsem pět let působil v Rádiu Zet / BBC na redaktorské a editorské pozici. Pracoval jsem i na pozici zprávaře. Následně jsem přešel pod projekt Youradio Talk, kde jsem měl i vlastní pořady - například Krypton pořad o kryptoměnách. Praxi jsem nabral i v regionální televizi První boleslavská, ve které jsem si prošel prací kameramana, střihače i redaktora. Souběžně s tím spolupracuji pro portál Mladaboleslav.cz a Boleslavský deník.