OPT OnDemand vyrábí reklamní trička pro Marvel nebo Disney

OPT OnDemand vyrábí reklamní trička pro Marvel, Disney nebo Warner Bros. V jejím porfoliu jsou i služby pro skupiny Iron Maiden, Rolling Stones, zpěváky Justina Biebera, Selenu Gomez a další.


Společnost OPT OnDemand, která vznikla transformací e-commerce divize společnosti OP Tiger a v současnosti se řadí mezi největší evropské poskytovatele služeb tisku a kompletních dodávek produktů metodou POD (print on demand – výroba po kusech až po objednání klientem).

Své služby nabízí velkoobchodním i maloobchodním firmám z celého světa, jež obchodují s reklamním zbožím. V současnosti firma oznámila, že své provozy poskytující globální služby zkonsolidovala ve své nové výrobní hale v Hrbovicích nedaleko Ústí nad Labem.


Nástup pandemie COVID-19 nás přinutil znovu přehodnotit naši činnost

Říká výkonný ředitel společnosti OP Tiger/OPT OnDemand Ondřej Parpel

Tato rychle rostoucí česká společnost, která nabízí kompletní škálu služeb tisku a dodávek produktů, zajišťuje ve spolupráci s partnery ze Spojených států, Spojeného království, Francie a Německa tisk, skladování a expedici objednávek produktů metodou POD pro velkoobchodníky, maloobchodní prodejny a internetové obchody z celého světa.

Zdroj: OPT OnDemand / Flickr

Silný růst i navzdory koronaviru

Zavedená značka OP Tiger se bude dále používat pro firmu s výrobou ve stávajícím areálu v Praze 10, která se bude soustředit na rychlý a flexibilní servis pro zákazníky převážně z Čech a Slovenska, případně Rakouska a Německa.

Cílem bude nabídnout nejrychlejší servis v Čechách, převážně sítotiskovou metodou, a klientům poskytovat rychlé a flexibilní odbavení zakázek při zachování špičkové kvality tisku.

V 1. pololetí roku 2020 vykázala společnost silný růst i přes omezení a dopady koronavirové pandemie, která svazovala globální trh. Společnost OP Tiger/OPT OnDemand zaznamenala oproti předchozímu roku nárůst celkového počtu objednávek o 120 % na 773 tisíc.

Zdroj: OPT OnDemand / Flickr

Poptávku táhnou e-commerce klienti

Silný růst počtu objednávek byl generován zejména zvýšenou poptávkou ze strany e-commerce klientů. Jen v samotném 1. pololetí roku 2020 vygenerovala společnost tržby ve výši 253 milionů Kč.

Společnost také dokončila konsolidaci svých výrobních lokalit a od léta 2020 všechny objednávky tisku POD realizuje z výrobního centra s plochou 10 000 metrů čtverečních umístěného hned vedle dálnice D8.

V posledním půlroce jsme dokončili restrukturalizaci našich obchodních aktivit a přesun větší části výroby do nové moderní výrobní haly. Díky tomu nyní dokážeme našim partnerům po celém světě poskytovat služby té nejvyšší kvality ještě rychleji než dřív. Nástup pandemie COVID-19 nás přinutil znovu přehodnotit naši činnost, ale dokázali jsme se rychle přizpůsobit změnám v poptávce na trhu a naše příjmy rostly i přes zpomalení globální ekonomiky. Do budoucna máme velké plány a doufáme, že náš tým v Hrbovicích rozšíříme o dalších asi 50 pracovních míst a během následujících tří let zdvojnásobíme naši produkci,“ říká výkonný ředitel společnosti OP Tiger/OPT OnDemandOndřej Parpel.

Zdroj: OPT OnDemand / Flickr

Nová značka – nový drive

Po přesunutí převážné části produkce do výrobního centra v Hrbovicích bude společnost na trhu působit pod značkou OPT OnDemand. Současně s otevřením nového výrobního provozu spustila také nové webové stránky.

Do budoucna bude OPT OnDemand i nadále klást důraz na poskytování udržitelných výrobních služeb založených na principech cyklického hospodářství (tedy používání ekologických materiálů z biobavlny a recyklovaných textilií).

Minimalizování uhlíkové stopy

Společnost se také chystá investovat do spolupráce s univerzitními výzkumnými pracovišti, aby zjistila, jak může ještě více zvýšit efektivitu svých služeb výroby metodou POD, omezit plýtvání a minimalizovat svou uhlíkovou stopu.

Společnost v současnosti také zahajuje proces prodloužení své certifikace GOTS.

Také by vás mohlo zajímat:

Cena nemovitostí roste nejpomaleji za poslední dva roky

Zdroj: Tývka.cz

Komentáře

Michal Kvapil

Jsem člověk, který si prošel bohatou praxí v oblasti žurnalistiky. Stáž jsem odstartoval na Novinkách.cz. Následně jsem přešel do mediální skupiny Lagardere, kde jsem pět let působil v Rádiu Zet / BBC na redaktorské a editorské pozici. Pracoval jsem i na pozici zprávaře. Následně jsem přešel pod projekt Youradio Talk, kde jsem měl i vlastní pořady - například Krypton pořad o kryptoměnách. Praxi jsem nabral i v regionální televizi První boleslavská, ve které jsem si prošel prací kameramana, střihače i redaktora. Souběžně s tím spolupracuji pro portál Mladaboleslav.cz a Boleslavský deník.