KFC ruší kvůli koronaviru svůj zavedený slogan
KFC ruší v reakci na koronavirus svůj 64 let zavedený slogan: „tak dobré, až si budete olizovat prsty“. V návaznosti na to spouští svoji první světovou kampaň, která má bojovat proti celosvětové pandemii Covid-19. K jejímu spuštění došlo již 24. srpna a vytvořila ji reklamní agentura Mother. Oficiální informace o kampani se dozvíte i na webových stránkách agentury ZDE.
Nová komunikační kampaň zahrnuje i outdoorovou reklamu, ve které figurují fotografie s tradičním kyblíkem a kuřecími křidýlky. Slogan je akorát rozpixelovaný. Pod ním je text „Ta věc, kterou stále opakujeme? Nyjí ji ignorujte“.
Kampaň krom outdoorové reklamy bude spuštěna v televizích, na sociálních sítích a v digitálních platformách. Venkovní reklama bude doprovázena i sloganem „Lízání prstů na vlastní nebezpečí“.
KFC neplánuje slogan zavřít do šuplíku na vždy. Při odeznění krize se k němu hodlá vrátit.
Apel na větší hygienu ze strany velkých a zavedených značek může být zajímavým marketingovým nástrojem v rámci edukace společnosti. Krom vyzdvihování hygieny KFC vsází i na vtip.
KFC je fastfoodem vlastněným firmou Yum!. Do jejího portfolia patří například Pizza Hut, Burger King, The Habit Burger Grill nebo Taco Bell.
Také by vás mohlo zajímat:
D.R.A.K. dává práci postiženým a vyrábí výrobky s vysokou kvalitou
Chytrá stélka do bot Miomove nemusí být vhodná pouze pro sport
Zdroj: Tývka.cz