Vyberte možnost Stránka

Jak získat víc zákazníků pomocí videa?

Jak získat víc zákazníků pomocí videa?

Zaujmout je v prostředí sociálních sítí a celého internetu stále obtížnější. Z této perspektivy je důležité zasáhnout cílové skupině co možná nejvíce smyslů. Tuto potřebu v rámci marketingu umocňuje ještě stále se zrychlující doba. Konzumenti obsahu tak nemají čas ani chuť číst. Proto raději vyhledávají podcasty nebo video s titulky. Někdo mozná namítne, že koronavirus svět trochu zpomalil. V prostředí e-commerce a internetu je tomu ale naopak.  V této době vám nemusí ujet vlak, ale přímo Šinkansen, který doženete jen horko těžko. O tipech jak získat zákazníky prostřednictvím videa referuje reklamní agentura Adlien.


Zasáhněte pozornost do černého

Sociální sítě a internet jsou zaplavené obsahem. Člověka zahlcuje ze všech stran a ten je tak přesycený, že zaujmout jej je stále komplikovanější. Kvalitně zpracované video doplněné o dynamické audio, sound design a titulky je cestou, jak oslovit potenciální zákazníky, ale i třeba přelstít zrádný algoritmus sociálních sítí. Cesta v úspěšném boji o pozornost je trnitá. Co je to vlastně sound design? Většina věcí má svůj charakteristický zvuk. Pokud jste jej nezaznamenali, neznamená, že není možné stáhnout například audio fx tekoucí vody z internetu. Bacha ale na autorská práva, která se vztahují i na tuto oblast. Důležité je tak využívat autorizované video nebo audio banky. Důležité je i obohatit video s mluveným slovem o textový přepis. Nejenom cestu jak přidat titulky na různé sociální sítě se dozvíte ZDE.

Infografika s motion grafikou táhnou

Video je zapotřebí obohatit o působivou grafiku nebo dokonce pohyblivou motion grafiku. V prostředí internetu je mnoho bank, které nabízí různé templaty, jež je možné upravit ve střihačských programech, jako jsou například Adobe Premiere nebo After Effects. Většinou jde o video banky, které jsou zpoplatněny. Příkladem je Storyblocks.

V rámci tohoto bodu bychom neměli zapomínat ani na atraktivitu a funkčnost samotného kanálu na sociálních sítích. Více informací o tom, jak vytvořit firemní facebookový profil se dozvíte ZDE.

Všechny tipy si můžete přečíst ZDE.

Zdroj: Adlien

O autorovi

Michal Kvapil

Jsem člověk, který si prošel bohatou praxí v oblasti žurnalistiky. Stáž jsem odstartoval na Novinkách.cz. Následně jsem přešel do mediální skupiny Lagardere, kde jsem pět let působil v Rádiu Zet / BBC na redaktorské a editorské pozici. Pracoval jsem i na pozici zprávaře. Následně jsem přešel pod projekt Youradio Talk, kde jsem měl i vlastní pořady - například Krypton pořad o kryptoměnách. Praxi jsem nabral i v regionální televizi První boleslavská, ve které jsem si prošel prací kameramana, střihače i redaktora. Souběžně s tím spolupracuji pro portál Mladaboleslav.cz a Boleslavský deník.