Vyberte možnost Stránka

Hyundai a Kia investují 300 milionů do alternativní taxislužby Ola

Hyundai a Kia investují 300 milionů do alternativní taxislužby Ola

 Automobilky Hyundai Motor Group a Kia investují do indické sdílené taxislužby Ola 300 milionů dolarů. Uzavření strategického partnerství společnosti oznámily 20. března. Obě společnosti se tak zasloužily o svoji společnou a historicky vůbec největší investici.

Oba dva výrobci se díky podobným aktivitám chtějí zdokonalovat v chytrém řešení mobility. Tři společnosti budou na základě smlouvy rozsáhle spolupracovat při vývoji jedinečného vozového parku zaměřeného na nová řešení mobility, výrobu specifických elektromobilů pro Indii, budování infrastruktury a podporu nejlepších příležitostí a nabídek pro ambiciózní partnery v roli řidičů individualizovaných vozidel, využívajících platformu Ola.
Strategické partnerství se rovněž zaměří na vývoj elektromobility a výstavbu nabíjecí infrastruktury. Dojde také k rozvíjení mikropodnikatelských příležitostí pro řidiče v roli partnerů poskytování přístupu k individualizovaným vozidlům Hyundai a Kia.
„Indie je středem zájmu strategie koncernu Hyundai Motor Group. Jejím cílem je získat vedoucí postavení na globálním trhu s mobilitou, přičemž partnerství se společností Ola bezesporu urychlí naše snahy o přeměnu v poskytovatele chytrých řešení pro mobilitu,“ řekl to výkonný viceprezident společnosti Hyundai Motor Group Euisun Chung.
„Hyundai bude aktivně reagovat na změny na trhu a neustále inovovat své produkty i strategie, abychom našim zákazníkům mohli poskytovat ještě výhodnější poměr cena/výkon.“ Bhavish Aggarwal, spoluzakladatel a generální ředitel společnosti Ola, k tomu řekl: „Máme velkou radost z našeho partnerství se společností Hyundai, protože Ola činí velké pokroky v nabídce inovativních a nejmodernějších řešení pro mobilitu miliardy lidí. Neustále rozšiřujeme nabídku pro naše zákazníky a společně uvedeme na trh novou generaci řešení pro mobilitu.“ A navíc ještě dodává: „Uvedené partnerství bude významným přínosem také pro naše partnery-řidiče, využívající tuto platformu, protože v budoucnosti chceme se společností Hyundai spolupracovat na výrobě vozidel a přípravě řešení, která milionům z nich zajistí trvale udržitelné příjmy.“
Společnosti se v rámci strategické spolupráce dohodly na společném vytváření řešení pro provozování a správu vozových parků. Pro koncern, který rozšiřuje své provozní aktivity z výroby a prodeje automobilů na komplexní fleetová řešení, je to první vstup do tohoto odvětví. Partnerství nabídne řidičům společnosti Ola rovněž různé finanční služby, včetně financování vozidel pomocí leasingu nebo úvěru. Společnosti Hyundai, Kia a Ola se dohodly mimo jiné i na společném postupu při vývoji automobilů, aby jejich specifikace zohledňovaly požadavky trhu přepravy cestujících řidičem (a to jak uživatelů, tak i řidičů). Data, získávaná během provozu, umožní společnostem nepřetržitě vylepšovat vozidla, aby ještě lépe vyhovovala místním potřebám a podmínkám.
Ola hodlá vytvořit více než dva miliony příležitostí pro živobytí v „ekosystému“ mobility do roku 2022. Toto partnerství pomůže urychlit rozvoj mikropodnikání ambiciózních řidičů-partnerů, jejichž počty v Indii rostou. Platforma Ola sdružuje již více než 1,3 milionu partnerů a je připravena podporovat stovky tisíc dalších řidičů specifickým přístupem k individuálním nabídkám vozidel, financování, pojištění a dalších služeb, které partnerům výrazně sníží celkové náklady na vlastnění vozidla.

 

Zdroj: Tývka.cz

O autorovi

Michal Kvapil

Jsem člověk, který si prošel bohatou praxí v oblasti žurnalistiky. Stáž jsem odstartoval na Novinkách.cz. Následně jsem přešel do mediální skupiny Lagardere, kde jsem pět let působil v Rádiu Zet / BBC na redaktorské a editorské pozici. Pracoval jsem i na pozici zprávaře. Následně jsem přešel pod projekt Youradio Talk, kde jsem měl i vlastní pořady - například Krypton pořad o kryptoměnách. Praxi jsem nabral i v regionální televizi První boleslavská, ve které jsem si prošel prací kameramana, střihače i redaktora. Souběžně s tím spolupracuji pro portál Mladaboleslav.cz a Boleslavský deník.