Eventové agentury prožívají krizi, řešením je digitální event

Eventové agentury procházejí v důsledku koronavirové pandemie krizí. Existuje ale řešení v podobě uspořádání digitálního eventu. Toho si už všimly některé veletrhy, festivaly a další akce a přesouvají se právě do digitálního prostředí. Pomoci jim v tom má i nová agentura Eventegy, kterou založila Eva Knirschová. Jde o matku největšího tuzemského e-commerce festivalu Reshoper.

 

Digitální event a jeho monetizace je těžký oříšek

Organizátorům festivalů a veletrhů se do cesty postavila nařízená omezení spojená s koronavirovou pandemií. Řešení přináší jeho uspořádání v digitální podobě.

„Je potřeba si dát na spoustu věcí pozor. Například nelze překlopit akci jedna ku jedné, ale jít na to chytře a přizpůsobit event tak, aby v digitálním světě dával hlavu a patu. Celodenní konference, na kterou byste si normálně v práci vzali dovolenou, najednou v digitálu nedává smysl. Na streamovaný event si jednoduše volno nevezmete. Takže je na organizátorovi, aby jeho formát přizpůsobil, nabídl videozáznam a také zásadně upravil cenu. V záplavě digitálních akcí, webinářů a streamů je už tak těžké se vyznat, a navíc je většina zdarma. Monetizace digitálního eventu je tedy sama o sobě oříšek,” říká zakladatelka Eventegy Eva Knirschová.

S Evou Knirschovou jsme letos připravili rozhovor právě na veletrhu a konferenci Reshoper ZDE.

 

Eventegy nabízí i krizový management

Ne všechny akce je ale možné předělat tak, aby je lidé mohli navštívit alespoň online, a proto v Eventegy nabízí i krizový management.

„Pomáháme s financemi, projektovým managementem i produkčními potížemi na místě. Uvědomujeme si, že současná situace není pro organizátory eventů lehká, a proto chceme zdarma nabídnout pomoc akcím, které to teď potřebují,” uvádí Knirschová.

S Eventegy má v úmyslu i po koronavirové krizi nabízet poradenství a podporu zdarma vybraným projektům z oblasti ekologie, recyklace, animal welfare a dalším.

 

Eventegy má ambice uspět v zahraničí

Eva Knirschová využívá v rámci své činnosti několikaleté zkušenosti. V oblasti eventů působí od roku 2017, kdy založila právě Reshoper.

Je spolupořadatelkou futuristického veletrhu Future Port Prague (více o něm jsme referovali ZDE) a podílí se na přípravách americké NY KnowGO. V tomto případe jde o event v New Yorku, který se zaměřuje na retail média.

I s novým projektem Eventegy míří Knirschová spíše za hranice naší země. Chce stát za pořádáním větších eventů.

Vždy mě bavily výzvy. Nedělá mi problém naskočit do běžícího projektu a pomoct s čím je potřeba. I tuto dobu vnímám jako takovou výzvu, s kterou je potřeba se umět poprat,” zakončuje Eva.

 

Také by vás mohlo zajímat:

Evropské aerolinky se připravují na ještě menší poptávku

Patenty získávají v Česku nejvíce muži, žen je 10 %

Vláda se chystá uhradit podnikatelům část nájemného

 

Zdroj: Tývka.cz

Komentáře