
Chcipravnika.online mění způsob vyhledávání právních služeb

Chcipravnika.online je nový projekt, který mění pomocí své platformy způsob vyhledávání právních služeb. Reaguje tak na skutečnost, že způsob určování cen za právní služby se během posledních let příliš nezměnil. Valná většina advokátních kanceláří stále nabízí své služby výhradně za hodinové sazby. Nová platforma se zaměřuje na propojování klientů poptávajících právní služby s konkrétními advokáty, kteří své služby nabízejí za předem stanovené ceny.
„Motivací pro vytvoření platformy Chcipravnika.online bylo zjednodušení způsobu vyhledávání právních služeb, a především zajištění vyšší cenové transparentnosti jednotlivých právních úkonů,“ uvádí spoluzakladatel projektu Chcipravnika.online Jakub Urban.
Pro klienty vyhledávající právní pomoc představuje vybírání ze stovek advokátních kanceláří na trhu nepřehlednost. Neposkytnutí byť i orientačních cen právních služeb tomu příliš nepomáhá.
„Uvědomujeme si, že není možné předem stanovit pevnou cenu veškerých poskytovaných služeb. Jsme však přesvědčeni, že existuje celá řada především méně komplikovaných služeb či úkonů, kterým se advokáti v rámci své praxe běžně věnují a není pro ně tedy složité stanovit jejich fixní cenu,“ říká Jakub Urban z projektu Chcipravnika.online.
Platforma nabízí přes 200 právních služeb
V rámci platformy Chcipravnika.online mohou klienti vybírat z více než 200 právních služeb nabízených konkrétními advokáty. Návštěvníci platformy si tak mohou vyhledat vhodného advokáta téměř ze všech oblastí práva a porovnat nabízené právní služby. Většina advokátů svým klientům také nabízí krátkou úvodní konzultaci zdarma.
„Přesto, že jsou veškeré služby propagované advokáty uvedené včetně ceny, nemělo by to být jediné kritérium výběru. Nabízíme klientům možnost srovnání a jako u jiných služeb je potřeba zvážit i jiné faktory,“ říká spoluzakladatel a CEO projektu Milan Dang.
Chcipravnika.online vymyslelo intuitivní způsob vyhledávání
Zapomínat nemůžeme ani na způsob vyhledávání advokátů v rámci platformy.
„Vše jsme vyvíjeli především tak, aby bylo vyhledávání advokátů pro klienty přirozené a jednoduché. Systém navíc zadané výrazy v rámci vyhledávání zaznamenává a sám se z nich učí. To nám pomáhá zobrazit návštěvníkům platformy jen relevantní advokáty,“ uvádí Milan Dang.
Pro advokáty funguje propagace v rámci platformy na principu pay-per-click.
„Chtěli jsme vzájemný vztah s advokáty nastavit především tak, aby advokáti zapojení do platformy platili za propagaci svých služeb jen tehdy, když se jim to vyplatí,“ dodává Milan Dang.
Také by vás mohlo zajímat:
Hackathon Hack the Crisis CR získal partnera Hyundai
Zdroj: Chcipravnika.online