Bolt přidal novou funkci, cestující mohou dávat spropitné

Bolt jakožko přední evropská přepravní platforma představila ve své aplikaci novou funkci. Jejím prostřednictvím mohou cestující dát řidičům na konci jízdy spropitné i během platby kartou uloženou v aplikaci. Doposud bylo možné spropitné nechat pouze formou hotovosti.

 

Aby cestující mohli začít tuto funkci využívat, je potřeba, aby si aplikaci aktualizovali. Cestující uvidí možnost zanechat řidiči spropitné na konci jízdy v okamžiku, kdy jsou vyzváni, aby průběh cesty ohodnotili. Cestující mají dvě možnosti. Buď mohou vybrat předem nabídnutou výši spropitného, nebo dle svého uvážení zanechají libovolně vysokou sumu.

Spropitné je potom odesláno do patnácti minut od okamžiku skončení jízdy. Řidič dostane spropitné přesně v takové výši, v jaké ho cestující odeslali. Tato funkcionalita je již dostupná pro všechny uživatele, kteří mají mobilní telefon s operačním systémem iOS nebo Android a kteří si stáhli poslední verzi aplikace.

“Každý den partnerští řidiči aplikace Bolt vyrážejí do ulic, aby lidem, kteří se potřebují pohybovat po městě, umožnili snadný přesun z místa A do místa B. Jsme rádi, že cestující nyní získávají možnost dalším způsobem ukázat svůj vděk za služby, které řidiči každý den poskytují,” říká ke spuštění nové funkce regionální manažer Boltu pro střední Evropu Roman Sysel.

V průběhu letošního jara Bolt spustil v Praze službu Bolt Food, s jejíž pomocí si lidé mohou objednat dovoz hotových jídel a potravin ze spolupracujících obchodů až domů. Stejně tak Bolt představil kategorii Bolt Protect, ve které jezdí pouze vozy, jež mají pomocí plastové zástěny oddělený prostor mezi řidičem a cestujícím s cílem minimalizovat riziko přenosu nákazy.

 

Také by vás mohlo zajímat:

Kosmický inkubátor ESA BIC nabral za čtyři roky 25 startupů

Energetika se decentralizuje a už není jen o 1000 MW zdrojích

 

Zdroj: Bolt

Komentáře